Hem > För kunder
SocBic vänder sig till kunder i hela Sverige
Både genom direktupphandling och utifrån ramavtal.
Rekryteringsprocess
I samverkan med dig som kund inventerar vi ditt behov för att göra en genomtänkt kravprofil. Med en bra grund kan vi på bästa sätt matcha en konsult med rätt kompetens. Vår rekryterare har gedigen erfarenhet av arbete inom ert verksamhetsområde och kan lyssna in behovet på bästa sätt.
Beroende på hur uppdraget ser ut och hur snabbt ni behöver bemanning bestämmer vi tillsammans hur vi går vidare och söker kandidat. När vi hittat en eller flera kandidater som matchar kravprofilen skickar vi en presentation av dem till er.
Alla konsulter vi presenterar för er har vi kontrollerat för att garantera hög kvalité.
Ni får därefter välja vilken kandidat ni vill bemanna er verksamhet med och ett avtalsförslag skickas till er. Konsulten börjar hos er efter överenskommelse.
Vi har regelbundna uppföljningar under uppdraget med både dig som uppdragsgivare och med konsult. Efter uppdraget sker en utvärdering av tjänsten.
Sammanfattning
Inventera behov
Kravprofil
Sökning
Matchning
Presentation
Avtal
Uppföljning under uppdrag
Utvärdering efter uppdrag